การบริหารความสัมพันธ์ลูกค้า : (Record no. 8347)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 01195 ab a2200157 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000008349 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 030328 2545 m 0 0eng |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER | |
System control number | 0011-11560 |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
Level of rules in bibliographic description | 201208301721 |
Level of effort used to assign nonsubject heading access points | VLOAD |
-- | 200912141907 |
-- | VLOAD |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | วิทยา ด่านธำรงกูล. |
9 (RLIN) | 9409 |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | การบริหารความสัมพันธ์ลูกค้า : |
Remainder of title | อะไรและอย่างไร |
Statement of responsibility, etc. | / วิทยา ด่านธำรงกูล. |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | ซีอาร์เอ็ม หมายถึง กระบวรการทางการจัดการที่ทำให้กิจการใด ๆ สามารถระบุ ดึงดูด และรัษาไว้ซึ่งลูกค้าที่สร้างผลกำไรด้วยวิธีการวัดการความสัมพันธ์กับลูกค้าในทุกรูปแบบนั้นเอง |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | การบริหารธุรกิจ. |
9 (RLIN) | 1924 |
773 ## - HOST ITEM ENTRY | |
Title | บริหารธุรกิจ |
Related parts | 25,95(กรกฏาคม-กันยายน 2545) 81-95. |
No items available.