ISO 10002 แนวปฏิบัติการจัดการข้อร้องเรียนลูกค้าอย่างมีประสิทธิภาพ (Record no. 19442)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00780 ab a2200157 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000019448 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 060828 2549 0 0eng |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER | |
System control number | 0022-25660 |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
Level of rules in bibliographic description | 201208302040 |
Level of effort used to assign nonsubject heading access points | VLOAD |
-- | 200912142144 |
-- | VLOAD |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | กิตติพงศ์ โรจน์ประเสริฐ. |
9 (RLIN) | 21867 |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | ISO 10002 แนวปฏิบัติการจัดการข้อร้องเรียนลูกค้าอย่างมีประสิทธิภาพ |
Statement of responsibility, etc. | / กิตติพงศ์ โรจน์จึงประเสริฐ |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | ISO 10002. |
9 (RLIN) | 21868 |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | การบริการ |
General subdivision | มาตรฐานสากล. |
9 (RLIN) | 21869 |
773 ## - HOST ITEM ENTRY | |
Title | For quality |
Related parts | 13,104 (มิ.ย 2549) 50-53. |
No items available.