ISO 10002 แนวปฏิบัติการจัดการข้อร้องเรียนลูกค้าอย่างมีประสิทธิภาพ (Record no. 19442)

000 -LEADER
fixed length control field 00780 ab a2200157 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field vtls000019448
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MTX
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 060828 2549 0 0eng
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER
System control number 0022-25660
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE]
Level of rules in bibliographic description 201208302040
Level of effort used to assign nonsubject heading access points VLOAD
-- 200912142144
-- VLOAD
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name กิตติพงศ์ โรจน์ประเสริฐ.
9 (RLIN) 21867
245 ## - TITLE STATEMENT
Title ISO 10002 แนวปฏิบัติการจัดการข้อร้องเรียนลูกค้าอย่างมีประสิทธิภาพ
Statement of responsibility, etc. / กิตติพงศ์ โรจน์จึงประเสริฐ
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element ISO 10002.
9 (RLIN) 21868
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การบริการ
General subdivision มาตรฐานสากล.
9 (RLIN) 21869
773 ## - HOST ITEM ENTRY
Title For quality
Related parts 13,104 (มิ.ย 2549) 50-53.

No items available.

    ARIT Muban Chombueng Rajabhat University
    46 Chombueng, Chombueng, Ratchaburi 70150, Thailand
    ☎ 0-3226-1790-7, 0-3226-1078