New product (1) กลยุทธ์การพัฒนาสินค้าสร้างความได้เปรียบอย่างถาวร (Record no. 15975)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 01249 ab a2200157 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000015980 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 050125 2004 m 0 0eng |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER | |
System control number | 0018-77860 |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
Level of rules in bibliographic description | 201208301939 |
Level of effort used to assign nonsubject heading access points | VLOAD |
-- | 200912142055 |
-- | VLOAD |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | ศจิภา เลิศสาธิต. |
9 (RLIN) | 17539 |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | New product (1) กลยุทธ์การพัฒนาสินค้าสร้างความได้เปรียบอย่างถาวร |
Statement of responsibility, etc. | / ศจิภา เลิศสาธิต. |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | การพัฒนาสินค้า บริการ และขั้นตอนการทำการตลาดประกอบด้วยแนวทางต่อไปนี้ คือ 1. วิเคราะห์ภายในบริษัท 2. พิจารณาตลาด 3. ชั้นเชิงการพัฒนาสินค้า/บริการ 4. การวัดผลการดำเนินงาน 5. แผนการออกสินค้า/บริการ และ 6. ออกแบบแผนการตลาด |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | สินค้า. |
9 (RLIN) | 39570 |
773 ## - HOST ITEM ENTRY | |
Title | วารสาร mba |
Related parts | 6,68 (November 2004) 46-50. |
No items available.