กลยุทธ์การสร้างแบรนด์ผ่านการรับรู้ทางประสาทสัมผัสของนักสื่อสารการตลาดในประเทศไทย Sensory Branding Strategy Among Thailand's Marketing Communication Professionals / รัชภูมิ เผ่าเสถียรพันธ์

By: รัชภูมิ เผ่าเสถียรพันธ์
Material type: ArticleArticleSubject(s): กลยุทธ์การสร้างแบรนด์ | การรับรู้ทางประสาทสัมผัส | นักสื่อสารการตลาด In: มทร. อีสาน 33-49 3, 1 (ม.ค.-มิ.ย.) 2553
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

There are no comments on this title.

to post a comment.
    ARIT Muban Chombueng Rajabhat University
    46 Chombueng, Chombueng, Ratchaburi 70150, Thailand
    ☎ 0-3226-1790-7, 0-3226-1078