ทำอย่างไรจึงจะสร้างความพึงพอใจให้กับลูกค้า (Record no. 28228)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00803nab a2200169 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000028259 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 141203c2556 th mr1p 0 0tha d |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
-- | 201412031442 |
-- | tik |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | วิบูลย์ พงศ์พรทรัพย์ |
9 (RLIN) | 27962 |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | ทำอย่างไรจึงจะสร้างความพึงพอใจให้กับลูกค้า |
Statement of responsibility, etc. | / วิบูลย์ พงศ์พรทรัพย์ |
650 #3 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | ความพึงพอใจ |
9 (RLIN) | 40276 |
650 #3 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | ความพึงพอใจของลูกค้า |
9 (RLIN) | 32256 |
650 #3 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | การสร้างความพึงพอใจให้กับลูกค้า |
9 (RLIN) | 38583 |
773 1# - HOST ITEM ENTRY | |
Title | For Quality |
Related parts | 20,188 (Jun 2013) 27-30 |
No items available.