กองบริหารและจัดการ Help Desk ตอนที่ 2 รูปแบบของ Help Desk (Record no. 18170)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00831 ab a2200157 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000018176 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 060314 2543 b 0 0eng |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER | |
System control number | 0020-98460 |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
Level of rules in bibliographic description | 201208302019 |
Level of effort used to assign nonsubject heading access points | VLOAD |
-- | 200912142127 |
-- | VLOAD |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | บรรจง หะรังษี. |
9 (RLIN) | 14955 |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | กองบริหารและจัดการ Help Desk ตอนที่ 2 รูปแบบของ Help Desk |
Statement of responsibility, etc. | / บรรจง หะรังษี,พิเชษฐ์ สารภาค. |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | การจัดการองค์การ |
General subdivision | นวัตกรรมทางเทคโนโลยี. |
9 (RLIN) | 19976 |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | พิเชษฐ์ สารภาค. |
9 (RLIN) | 19977 |
773 ## - HOST ITEM ENTRY | |
Title | วารสาร NECTEC |
Related parts | 7,37 (พฤศจิกายน-ธันวาคม 2543) 25-31. |
No items available.