รูปแบบของกระบวนการเรียนการสอน (Record no. 17946)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 01658 ab a2200181 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000017951 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 051221 2547 m 0 0eng |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER | |
System control number | 0020-75860 |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
Level of rules in bibliographic description | 201208302014 |
Level of effort used to assign nonsubject heading access points | VLOAD |
-- | 200912142123 |
-- | VLOAD |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | อดิศร เนาวนนท์. |
9 (RLIN) | 19747 |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | รูปแบบของกระบวนการเรียนการสอน |
Statement of responsibility, etc. | / อดิศร เนาวนนท์. |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | ทำไมนักเรียนบาางคนที่เรียนในห้องเรียนหนึ่งจึงเรียนรู้ได้มากกว่านักเรียนคนอื่นในห้องเรียนเดียวกันหรือห้องเรียนอื่น การพิจารณาหาคำตอบดังกล่าวอาจพิจารณาได้จากองค์ประกอบของรูปแบบของกระบวนการเรียนการสอน ซึ่งเป็นการมองรูปแบบของกระบวนการเรียนการสอนในแง่มุมทฤษฎีเชิงระบบ ดังต่อไปนี้ 1.บริบท 2.ตัวป้อน 3.กระบวนการในห้องเรียน 4.ผลผลิต. |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | การเรียนรู้. |
9 (RLIN) | 39605 |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | การเรียน. |
9 (RLIN) | 39309 |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | การสอน. |
9 (RLIN) | 39297 |
773 ## - HOST ITEM ENTRY | |
Title | วารสาราชพฤกษ์ |
Related parts | 3,1 (พฤษภาคม 2547) 64-67. |
No items available.