การวางแผนในการให้บริการ (Record no. 15971)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 01538 ab a2200157 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000015976 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 050125 2547 m 0 0eng |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER | |
System control number | 0018-77460 |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
Level of rules in bibliographic description | 201208301939 |
Level of effort used to assign nonsubject heading access points | VLOAD |
-- | 200912142055 |
-- | VLOAD |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | สมิต สัชฌุกร. |
9 (RLIN) | 446 |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | การวางแผนในการให้บริการ |
Statement of responsibility, etc. | / สมิต สัชฌุกร. |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | การวางแผนนอกจากจะคิดว่าจะทำอะไรทำอย่างไร จะต้องเชื่อมโยงความคิดต่างๆ นำไปสู่การจัดทำแผนอย่างเป็นระบบ มีการค้นหาทางเลือกและนำทางเลือกมาแปลงเป็นวิธีการ ตลอดจนกำหนดกิจกรรมที่ต้องทำในการดำเนินการตามแผน การวางแผนปฏิบัติงานจะต้องกระทำอย่างเป็นกระบวนการ ซึ่งมี 4 ขั้นตอน คือ 1. ขั้นเตรียมการ 2. การลงมือทำ 3. การตรวจสอบผล และ 4. การดำเนินการ |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | บริการลูกค้า. |
9 (RLIN) | 11584 |
773 ## - HOST ITEM ENTRY | |
Title | วารสาร For Quality |
Related parts | 11,85 (พฤศจิกายน 2547) 30-34. |
No items available.