ข้อคิด "การบริหารความสัมพันธ์ของลูกค้าอย่างมีคุณภาพทั้งองค์กร" (ตอนที่4) \ c /สามารถ หงษ์วิไล. (Record no. 13166)

000 -LEADER
fixed length control field 00798 ab a2200157 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field vtls000013171
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MTX
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 040722 2547 m 0 0eng
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER
System control number 0015-96360
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE]
Level of rules in bibliographic description 201208301851
Level of effort used to assign nonsubject heading access points VLOAD
-- 200912142016
-- VLOAD
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name สามารถ หงษ์วิไล.
9 (RLIN) 457
245 ## - TITLE STATEMENT
Title ข้อคิด "การบริหารความสัมพันธ์ของลูกค้าอย่างมีคุณภาพทั้งองค์กร" (ตอนที่4) \ c /สามารถ หงษ์วิไล.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element ความสัมพันธ์กับลูกค้า.
9 (RLIN) 10111
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element บริการลูกค้า.
9 (RLIN) 11584
773 ## - HOST ITEM ENTRY
Title For Quality
Related parts 10,76 (กุมภาพันธ์ 2547) 81-83.

No items available.

    ARIT Muban Chombueng Rajabhat University
    46 Chombueng, Chombueng, Ratchaburi 70150, Thailand
    ☎ 0-3226-1790-7, 0-3226-1078