ข้อคิด "การบริหารความสัมพันธ์ของลูกค้าอย่างมีคุณภาพทั้งองค์กร" (ตอนที่4) \ c /สามารถ หงษ์วิไล. (Record no. 13166)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00798 ab a2200157 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000013171 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 040722 2547 m 0 0eng |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER | |
System control number | 0015-96360 |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
Level of rules in bibliographic description | 201208301851 |
Level of effort used to assign nonsubject heading access points | VLOAD |
-- | 200912142016 |
-- | VLOAD |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | สามารถ หงษ์วิไล. |
9 (RLIN) | 457 |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | ข้อคิด "การบริหารความสัมพันธ์ของลูกค้าอย่างมีคุณภาพทั้งองค์กร" (ตอนที่4) \ c /สามารถ หงษ์วิไล. |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | ความสัมพันธ์กับลูกค้า. |
9 (RLIN) | 10111 |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | บริการลูกค้า. |
9 (RLIN) | 11584 |
773 ## - HOST ITEM ENTRY | |
Title | For Quality |
Related parts | 10,76 (กุมภาพันธ์ 2547) 81-83. |
No items available.