การสร้างความพึงพอใจให้ลูกค้า \ c / รุจาภา แพ่งเกษร. (Record no. 12294)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00719 ab a2200157 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | vtls000012299 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MTX |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 040701 2545 f 0 0eng |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER | |
System control number | 0015-08860 |
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE] | |
Level of rules in bibliographic description | 201208301837 |
Level of effort used to assign nonsubject heading access points | VLOAD |
-- | 200912142004 |
-- | VLOAD |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | รุจาภา แพ่งเกษร. |
9 (RLIN) | 13518 |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | การสร้างความพึงพอใจให้ลูกค้า \ c / รุจาภา แพ่งเกษร. |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | ความสัมพันธ์กับลูกค้า. |
9 (RLIN) | 10111 |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | ลูกค้า. |
9 (RLIN) | 39902 |
773 ## - HOST ITEM ENTRY | |
Main entry heading | บริหารธุรกิจรังสิต |
Related parts | 4,8 (มกราคม-มิถุนายน 2545) 43-47. |
No items available.